10 September 2009

Cara pembayaran Buku E-xra

Buku Kaedah Cepat baca e-Xra ini memang mendapat sambutan yang menggalakkan, Ada yang  tertanya-tanya saya macamana nak dapatkan buku ini. Walaupun dah nak raya ni, ibu bapa di Malaysia khususnya memang menitikberatkan pembelajaran anak-anak. 

Sesungguhnya ilmu itu, adalah harta yang paling bernilai!

o.k lah, biar saya terangkan sekali lagi..

Detail harga:

1.Modul Bacaan                RM39.90
2. Modul Aktiviti                RM35.00
3. CD C.E.P.A.T               RM35.00

JUMLAH                      RM109.90 + Pos laju(RM5) = RM114.90

Baiklah.. saya terangkan sekali lagi macamana nak buat pesanan dan pembayaran;

Cara pembayaran

langkah 1: Hantar alamat e-mail anda. Klik sini
Langkah 2: Tunggu attachment borang pesanan buku
Langkah 3: Anda penuhkankan borang pesanan.

Langkah 4: Imbas  slip bank in dan hantar borang pesanan ke  e-mail saya
Langkah 5: Tunggu pesanan anda.

Imbas/scan slip dan e-mailkan semula kepada saya dengan borang pesanan.

Saya akan poskan seberapa segera dengan Pos Laju, dan ambil masa cuma tidak kurang daripada 5 hari. Jika tidak terima, telefon saya dengan segera.
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masukkan ulasan anda di sini