12 Ogos 2009

Kaedah cepat membaca E-xra

Salam hormat dan kasih-sayang,
Saudara,

Pada mulanya saya lansung tidak mengenali apa itu E-xra. Kali pertama saya mendengar istilah ini, apa yang ada dalam kotak fikiran saya ia mungkin jenama minuman segera!
Sebenarnya, bukan... bukan dan bukan!!!

E-xra ialah singkatan bagi Electic Express Reading Approach. Iaitu satu kaedah belajar membaca Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris cara yang paling pantas! Ya, walau tanpa mengenal semua abjad ABC! Ya, secepat 2 minit sahaja anak kita sudah boleh membaca! Ya, melahirkan anak-anak yang cukup matang dan berdikari! 


SEBAB APA SAYA KATAKAN ANAK YANG BERDIKARI APABILA MEMBACA?
Saya sudah cuba menerapkan kaedah ini kepada anak saya yang berusia 3 tahun dan 5 tahun. Ternyata ia satu kaedah yang cukup memberansangkan anak-anak saya. (anak saya yang sulung hyperaktif dan mempunyai daya kosenstrasi di bawah 10 minit!) Ia mempunyai empowerment membaca kepada kanak- kanak dengan cara yang cukup unik! Dengan keadaan anak saya yang 'tak tahu nak duduk diam' itu, kini dia sudah boleh membaca perkataan yang terbina daripada sukukata terbuka dalam masa 1 bulan sahaja!
Saya sungguh terhutang budi dengan Pn. Salmi selaku seorang pengusaha tadika yang memperkenalkan kaedah ini kepada saya.

Hadir ke kelas cepat membaca e-Xra sepenuh masa disini.


(Jika berminat untuk mengajar sendiri di rumah atau membuka kelas tuisyen e-xra ini boleh hubungi saya. Saya akan bantu anda secara peribadi. Insyallah.

-------------------------------------------------------------------------------
Norhaizan Mustapha
TEL (h/p):014-9285411
(R) : 06-3350761
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Masukkan ulasan anda di sini